Jsme velmi rádi, že se můžeme řadit mezi ty, kteří se snaží prolomit prozatímní nepříliš dostatečnou osvětu v oblasti vzdělávání nadaných dětí a v rozvoji dětského #potenciálu. Proto nás velmi potěšilo hodnocení #ČŠI. Ta zdůraznila tyto silné stránky školky:
Účelná podpora nadaných dětí.
Zpracovaná podpůrná opatření (individuální vzdělávací plán a plán pedagogické podpory). Ta jsou efektivně realizována v praxi.
Díky realizaci podpůrných opatření jsou nadané děti systematicky vedeny k maximálnímu rozvoji svého potenciálu.
Cílem vzdělávání je vychovávat děti k samostatnosti a k osvojování základních hodnot v bilingválním prostředí v součinnosti s rodinou.
Rozvržení přímé pedagogické činnosti umožňuje výbornou součinnost učitelského sboru. Tím je zajištěna možnost individuálního přístupu ke všem dětem a respektování jejich potřeb.
Vzdělávání v obou třídách bylo doprovázeno vlídnou, rodinnou atmosférou. Z velmi dobré a přátelské úrovně vzájemné komunikace v českém i anglickém jazyce byla zřejmá důvěra dětí k pedagožkám i lektorkám. Přirozenou formou byl prezentován anglický jazyk (v součinnosti rodilé mluvčí a učitelky). Uplatňování prvků #Montessorri pedagogiky při dovednostně praktických činnostech vhodně rozvíjí smyslové vnímání dětí.
#Bilingvní vzdělávání, probíhající prostřednictvím prožitkového a situačního učení, výborně podporuje rozvoj jazykové gramotnosti dětí. Každodenní přirozená komunikace s rodilými mluvčími, kteří spolupracují s pedagožkami v průběhu vzdělávání, vytváří velmi dobré základy pro další rozvíjení komunikačních dovedností dětí v anglickém jazyce, u cizinců v českém jazyce.
#Efektivní vzdělávání dětí mladších tří let v součinnosti učitelky s chůvou.
Máme velkou radost, protože nám potvrdili, že to co děláme a jak to děláme, děláme dobře a to nás motivuje být ještě lepší:-D.
Comments