GENIUS tým
Nadšení | Spolupráce | Rozvoj | Odpovědnost
Ano, jsme nároční a máme vysoké požadavky nejen na sebe, ale na celý náš tým.
To je důvodem, proč naše školky a škola přitahují ty největší nadšence z oboru.

Majitelka | vzdělávání
Petra Langerová
Ve vlastních představách jsem již jako malá holčička měla školu, která je rájem pro všechny děti. Nadšení učitelé a respektující kolektiv dětí, kteří se společně rozvíjejí v harmonizujícím prostředí. Již na základní škole jsem měla tu čest setkat se s učiteli, kteří byli natolik osvícení ve snaze najít všem dětem činnost, která jim vyhovuje a v které se mohou realizovat. Tento přístup mě velice inspiroval.
V průběhu let, studií, setkávání s odborníky a s nejmodernějšími výzkumy a absolvování zajímavých školení od Mindfulness, Mindset Coaching, Kurz Motivace, Dětský mozek a jeho tajemství ve vzdělávacím systému, po například Projektové vyučování v základním vzdělávání a mnoha dalších, jsem měla o dokonalé škole jasno.

Majitel | CEO
Michal Zuza
Studoval jsem práva v Praze, strávil jsem nějaký čas v USA a následně několik let v advokacii. Poté jsem založil vlastní poradenskou společnost. Se školami GENIUS jsem spojen od začátku, kdy jsem jim pomáhal s administrativně-právními záležitostmi.Jak školy rostly, kvalitou i rozsahem, pomáhal jsem více a více, až jsem se v roce 2019 stal ředitelem společnosti.
GENIUS školy mi umožňují zúročit mé zkušenosti a zároveň realizovat mé nadšení pro inovativní vzdělávání a rozvoj dětí. Naplňuje mě především okamžitá zpětná vazba, neboť ihned vidím na našich dětech a rodičích, když svou práci děláme dobře, což mi umožňuje lépe růst osobně i profesně.

Majitelka | marketing
Pavlína Zuzová
Jsem spoluzakladatelkou a marketingovou ředitelkou našich GENIUS školek a základní školy. V našich školách mohu naplno uplatňovat své umělecké a grafické vzdělání z Výtvarné školy Václava Hollara, také znalosti ze studia marketingu a komunikace na vysoké škole a v neposlední řadě i čas a zkušenosti získané studiem a prací v Austrálii či v USA. S nadšením a s radostí pečuji o marketing, grafiku, vizuální stránku a komunikaci našich škol. Zároveň si rozšiřuji obzory vlastní tvorbou. Maluji a ilustruji pro zajímavé české firmy a nebo například pro Národní divadlo. Slovy se nedá popsat, jak jsem velice pyšná na to, co s naším týmem zde v našich školách GENIUS tvoříme a jakým způsobem se nám daří kvalitativně ovlivňovat životy tolika dětí, ale i kolegů a věřím, že i rodičů:-).

Ředitel základní školy
Lukáš Kohoutek
Věřím, že společným učením ve škole tvoříme budoucnost. Proto je pro mě důležité, aby se jednalo o vlídné a předvídatelné prostředí, kde se každý může cítit bezpečně, zakoušet sounáležitost a naplno rozvíjet svůj potenciál. Této oblasti jsem se věnoval 15 let coby lektor a ředitel preventivní organizace, později pak také jako ředitel velké mimopražské základní školy. Jsem fanouškem pedagogiky postavené na pevných základech výzkumu a ověřené praxí, která má prokazatelné výsledky v učebním pokroku každého žáka. GENIUS základní škola pro mě představuje místo, kde lze tyto principy díky prostoru pro individuální přístup naplno uplatňovat. Zároveň je mi sympatický důraz nejen na intelektuální, ale také sociální, tělesný a estetický rozvoj.

Zástupkyně ředitele | třídní učitelka 4. třídy
Jana Kárníková
Po absolvování českého jazyka na pedagogické fakultě Univerzity Karlovy jsem delší dobu pracovala v české reklamní agentuře. Odtud jsem zamířila na základní školu, kde jsem působila jako učitelka na prvním stupni a koordinátorka žákovského parlamentu. V posledních letech jsem na pozici zástupkyně ředitele školy úspěšně pomáhala realizovat ambiciózní změnu koncepce fungování větší mimopražské školy. Nemám žádný vyhraněný pedagogický směr. Snažím se analyzovat třídu, jednotlivé žáky a na základě výsledků kombinovat to nejlepší ze všeho, co znám, abych získala optimální výsledky. Do svých plánů ráda zařazuji projektovou výuku, vyučování v přírodě, zážitkové metody... Proto je mi přístup k výchově a vzdělávání ve školách GENIUS velice blízký.

HR manager
Nikola Faltová
S dětmi nás to navzájem k sobě vždy táhlo a čas strávený s nimi mne velmi naplňoval. Vystudovala jsem taneční konzervatoř, speciální pedagogiku na Ostravské univerzitě a andragogiku a management vzdělávání na Karlově univerzitě. Při studiu jsem měla možnost vyzkoušet si práci v managementu, která mi byla také blízká. Několik let jsem pracovala jako pedagog v prestižní bilingvní mateřské škole, kde jsem se pak také podílela na vedení organizace a získala bohaté zkušenosti při péči o klienty - rodiče, mentorování nových učitelů, vytváření vzdělávacích programů apod. Spojení managementu, zdokonalování vzdělávacího systému a přitom stále být blízko dětem, je pro mne splněný sen. Nemluvě o tom, že vzdělávací program GENIUS Mind považuji za mimořádný a naprosto s ním souzním.

Psycholožka
Klára Kruková
Pomáhat dětem rozvíjet jejich emoční dovednosti a zlepšovat jejich odolnost vůči stresu se stalo mým cílem již v dospívání, kdy jsem odcestovala na mezinárodní školu v USA. V novém prostředí jsem si začala všímat, jak náročné je pracovat s emocemi pod tíhou stresu. V té době jsem si přála, aby otevřená diskuze a povědomí o duševním zdraví byly více součástí našich životů. Tyto zkušenosti ve mně posléze vzbudily zájem o psychologii, kterou jsem nakonec také v angličtině vystudovala. Již během studia jsem se začala soustředit především na práci s dětmi a dospívajícími, následně jsem spolupracovala s centrem Locika, které se zaměřuje na rodiny ohroženými domácím násilím. V mé praxi používám prvky mindfulness a individuální přístup dle aktuálních potřeb dětí.

Provozní manažerka, vedoucí ŠD, učitelka HV
Karolína Vyskočilová
Vystudovala jsem hudební konzervatoř, kde se zrodila moje láska k umění – a ta mě provází dodnes. Moje profesní cesta vedla přes divadlo, fotografii, provoz dětského centra i kaváren, až jsem nakonec zakotvila ve školství, které se pro mě stalo srdeční záležitostí. Poslední roky jsem pracovala na prestižní bilingvní škole, kde jsem začínala jako vychovatelka v družině. Postupně jsem se stala učitelkou předmětu Umění, třídní učitelkou a podílela jsem se také na tvorbě tematických plánů napříč ročníky. Ve škole GENIUS se všechny moje dosavadní zkušenosti opět propojí – děti mě potkají v družině, na hodinách hudební výchovy a zároveň se se mnou setkají i v kanceláři, kde působím jako produkční a provozní manažerka.

Třídní učitelka 1. třídy
Kristina Vida
Již v dětství jsem si ráda hrála na paní učitelku, když jsem doma učila, k její velké radosti, mladší sestru. Tato vášeň mi vydržela, takže jsem si po maturitě na střední škole vybrala obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity. Ve volném čase působím jako fitness trenérka a kromě sportu mě baví hra na kytaru, zpěv, skládání puzzle a vyrábění šperků z perliček a drátků. V praxi s dětmi se mi nejvíce osvědčilo nastavení jasných hranic a poskytnutí dostatečného prostoru pro sebevyjádření žáků. Mým cílem je, aby se každý žák cítil ve škole šťastný a dosáhl co nejlepších výsledků.
.jpg)
Třídní učitelka 2. třídy
Lucie Kohutová
Lucie je absolventkou Pedagogické fakulty Karlovy univerzity, oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Věnuje se aktivně hře na klavír a zpěvu, lektoruje na dětských příměstských táborech a trénuje českou mládež v logické karetní hře bridž. Kromě toho ráda investuje čas a energii do vlastního profesního rozvoje, účastní se letních škol i webinářů pro pedagogy.

Třídní učitelka 3. třídy
Petra Kozlíková
Vystudovala jsem učitelství a sociální pedagogiku na Univerzitě Karlově. Během magisterských studií jsem v rámci programu Erasmus vycestovala do Estonska. Mám desetiletou praxi ze základní školy v Praze, kde jsem vedla třídu od třetího do devátého ročníku. Nahlédla jsem do práce asistentky pedagoga i vychovatelky. Věnovala jsem se výuce češtiny jako cizího jazyka, koordinaci školního parlamentu, jsem zástupkyní pro prevenci. Mám zkušenosti s tandemovou výukou. Absolvovala jsem první ročník programu Ředitel naživo a celou řadu kurzů (od lyžařské instruktorky, ke krizové intervenci a mentoringu). Skoro již osmnáctiletou formující zkušenost nabírám v organizaci Jules a Jim, která se zabývá prevencí a náročnými situacemi ve škole. Pevné základy jsem získala především na dětském táboře Naše děti, kam jezdím od třetí třídy a bez kterého by nic dalšího nebylo.

Třídní učitelka 5. třídy
Monika Marková
Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu Karlovy univerzity a později působila jako lektorka anglického jazyka v jazykové škole. Pracovala jsem i v marketingu v oblasti obchodního oddělení a díky ročnímu studiu v zahraničí jsem si mohla procvičit anglický a německý jazyk. Za celou dobu mého lektorování jsem si ujasnila, že nejvíce znalostí člověk může předat pomocí nadšení, zapálení pro věc, motivací a zážitkovou metodou. A jsou to právě děti, které vnímají tyto vlastnosti nejvíce. Ráda bych, aby každé dítě mělo možnost se poté ohlédnout a v dobrém zavzpomínat, co všechno se naučilo a zažilo během svého studia.

Učitel M, IT a přírodních věd
Jakub Režňák
Výuka přírodních věd pro mne není o memorování pouček a počítání příkladů. Učitel přírodních věd je v první řadě průvodcem dětí světem poznání. Nepřináší dětem odpovědi, ale pouze je směřuje a pomáhá jim v hledání odpovědí. Vystudoval jsem Učitelství chemie pro SŠ na PřF UK a nyní jsem studentem doktorského studia Didaktiky chemie. Práci s dětmi se věnují více než 15 let a mám zkušenosti se vzděláváním od ZŠ až po VŠ a vzdělávání dospělých. Největší zkušenosti mám s volnočasovým vzděláváním a popularizací vědy, a to především díky mému působení v rámci Asociace malých debrujárů. O oblibě přírodních věd nejvíce rozhodují první roky vzdělávání. Nalézt ztracenou chuť k poznávání není jednoduché. Mým cílem tedy není jen naučit vaše děti poznávat okolní svět, ale především udržet zájem poznávat.

Učitelka M
Pavlína Češková
Jmenuji se Pavlína a dokončuji studium oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ se zaměřením na anglický jazyk na Pedagogické fakultě UK.
Vedení dětí se věnuji již několikátým rokem, mimo jiné i ve volnočasových aktivitách, kdy jsem působila jako trenérka gymnastiky a inline bruslení a také jako vedoucí letních táborů.
Volný čas ráda trávím aktivně, zejména různými sporty - dříve jsem hrála beachvolejbal, ke kterému se ráda vracím.

English Teacher
Zuzana Nepraš
My name is Zuzana Nepraš, and I have been teaching English to both children and adults since 2019 with great passion and enthusiasm. My journey with English began during my life, work, and studies in the USA, which gave me a more practical and personal approach to teaching. I believe that learning should be engaging, enjoyable, and inspiring, so I strive to create a positive and supportive environment where students feel comfortable and confident expressing themselves. I see every student as unique, and I enjoy finding the best way to help each one succeed and grow. I hold internationally recognized certificates, including CELTA and Cambridge English: Proficiency, which enable me to adapt my teaching to different needs, levels, and learning goals. For me, teaching is not just about grammar and vocabulary — it’s about helping students unlock new opportunities, build confidence, and enjoy the journey of learning.
.jpg)
English Teacher
Simona Tomečková
There have always been two things which fulfilled me - learning English and spending time with children. That is why I decided to study at a Faculty of Education – Teaching of English Language and Literature, which I finished with master’s degree.
During my studies I had various experiences with teaching and spending time with children, either through practice at various schools or tutoring. Thanks to these I realised what working with children has to offer and also how important it is to get to know each child, so that we are able to work with them in a way that is best for every single one of them.
.jpg)
English Teacher
Dan Sawran
Dan is from the US where he has worked as an English teacher for international students as well as a history teacher. He has been working as a teacher in the Czech Republic since last year, teaching among other things at CTU, however, he has experience teaching children of different ages and levels.
At the GENIUS school this year, he will teach English and history in the upper grades, conversation with a native speaker in all grades, and the children will also see him at clubs.

Učitel TV, vychovatel ŠD
Petr Pánek
Celý svůj život se věnuji sportu, zejména lednímu hokeji, kterému jsem se začal věnovat už v raném dětství. Aktivní působení v týmovém sportu mě naučilo spolupracovat, respektovat ostatní, být cílevědomý a vytrvalý při dosahování stanovených cílů. Vystudoval jsem střední zdravotnickou školu a vyšší odbornou školu se sportovním zaměřením. Ve volném čase se nadále aktivně věnuji hokeji a působím jako trenér mladých hráčů, kde mohu předávat své zkušenosti, podporovat jejich sportovní růst a rozvíjet týmového ducha. Radost z pohybu považuji za důležitou součást zdravého životního stylu a snažím se ji předávat i dětem ve školním prostředí.

Učitelka VV a PČ
Nikola Bitalová
Jsem kreativní člověk s více než desetiletou zkušeností v oblasti kulturní produkce, event managementu a rozvoje neziskových i start-up projektů. Vyučuji výtvarnou výchovu a pracovní činnosti, kde uplatňuji své zkušenosti z umění, komunitního rozvoje i plánování vzdělávacích aktivit. Ve výuce kladu důraz na rozvoj manuálních dovedností a jemné motoriky, které považuji za klíčové pro zdravý vývoj dítěte. Dětem nabízím pestré výtvarné i pracovní aktivity, které rozvíjejí jejich tvořivost, praktické dovednosti a cit pro detail. Součástí výuky jsou i základy dějin umění, které dětem přibližuji srozumitelnou a hravou formou – jako inspiraci a také základy pro obecné společenské povědomí. Věřím, že výtvarná a pracovní výchova je pro děti formující zkušeností, pomáhá jim objevovat vlastní schopnosti, pracovat samostatně i v týmu a rozvíjet smysl pro krásu, tvořivost a praktičnost.

Učitelka španělštiny
Kristýna Vančurová
Vystudovala jsem česko-španělské gymnázium a poté obor mezinárodní vztahy a evropská studia na Metropolitní univerzitě. Následně jsem začala pracovat v technickém institutu, kde i nadále působím na pozici projektové manažerky. Mám mnohaleté zkušenosti se soukromou výukou španělštiny a češtiny. Vzdělávání dětí považuji za velmi smysluplnou a naplňující práci. Vždy se snažím přizpůsobit individuálním potřebám každého studenta a rozvíjet jeho schopnosti.
.jpg)
Asistentka pedagoga, koordinátorka příchodu a odchodu žáků
Oksana Kyselová
I believe all children should be treated with kindness and respect; after all, they are our future and it is an honour to be able to help them on their journey as they grow up and learn about the world. heir minds are full of wonder and it never ceases to amaze me; watching them think and work is wonderful and getting to see how imaginative and smart they are and just how much they get to thrive under the right circumstances is a privilege.

Asistent pedagoga, vychovatel ŠD
Tulga Batbold
Jmenuji se Tulga, vystudoval jsem sociální pedagogiku a už během studia jsem absolvoval praxi, díky které jsem získal cenné zkušenosti s prací s dětmi od běžných školáků až po děti s fyzickým či mentálním postižením. Práce s dětmi mě naplňuje, rád je podporuji v jejich osobním i školním rozvoji a pomáhám jim překonávat různé překážky. Každé dítě je jedinečné a přináší do školy něco nového.
Ve volném čase se aktivně věnuji trénování basketbalu a posilování. Sport mě učí trpělivosti, zodpovědnosti a týmové spolupráci, což se skvěle odráží i v mé práci ve škole.

Asistentka pedagoga, vychovatelka ŠD
Veronika Štefanová
Studovala jsem divadelní vědu a mnoho let jsem na plný úvazek působila v médiích. Věnovala jsem se především tématům okolo kultury a umění, designu a módy, ale také psychologii a sociální tematice. Již delší dobu se také věnuji vlastní literární a výtvarné tvorbě, umění je pro mě nejpřirozenější cestou vyjádření. Věřím, že schopnost tvořit je dána každému. A nejlépe s ní umí zacházet právě děti, většinou nezatížené formami a předsudky. V tom jsou pro mě velikou inspirací. Plně jsem si to uvědomila ve své první práci s dětmi, kde jsem se starala o děti s kombinovaným postižením. Tvůrčí aktivity se mi ukázaly jako skvělá cesta do jejich světa, který si mě získal. Za velice důležitou považuji u dětí také kultivaci estetického cítění a vůbec všímavost k tomu, co je v každodenním životě obklopuje

Asistentka pedagoga, vychovatelka ŠD
Nikola Kovaříková
Jsem absolventka bakalářského studia Speciální pedagogiky a Anglického jazyka na Univerzitě Palackého v Olomouci. Mám zkušenosti s prací se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména s žáky s poruchou autistického spektra. Kreativitu považuji za svou silnou stránku a využívám ji při hledání nových způsobů, jak zapojit žáky a podporovat jejich rozvoj. Práce se žáky mě naplňuje a motivuje k dalšímu vzdělávání, proto chci své znalosti dále prohlubovat ve studiu Speciální pedagogiky, školního poradenství a výuky Anglického jazyka.

Vychovatel ŠD
Milan Trachta
Jednou z nejdůležitějších věcí v životě je pro mě důvěra. A to nejen v tom smyslu, že já mohu někomu věřit, ale že i on nebo ona může věřit mě. Z mého pohledu je to naprosto základní stavební kámen zdravé osobnosti a tím pádem i zdravé společnosti a věřím, že děti ji vnímají ještě mnohem citlivěji, přestože si to mnohdy nemusíme uvědomovat. Často ji totiž bereme jako naprostou samozřejmost, jako něco, co existuje samo o sobě a není nutné ji "vytvářet" nebo na ni pracovat. Každé dítě je ale unikátní, se svou vlastní osobností a individualitou a jiným vnímáním světa a emocí. I proto jsem přesvědčen, že vytváření důvěry je každodenní a nekonečnou misí, která má ve vývoji dítěte nezastupitelnou roli. Protože důvěra vytváří bezpečí. A bezpečí a láska je to, co všichni chceme pro děti ze všeho nejvíc.

Asistentka pedagoga, vychovatelka ŠD
Klára Straková
Již několik let se aktivně věnuji práci s dětmi s poruchou autistického spektra, která mi zkrátka dává smysl a dělá mi radost. Mým dlouhodobým snem je stát se učitelkou na 1. stupni základní školy, a proto se nyní vydávám na cestu studia v tomto oboru. Kromě práce s dětmi se ráda vzdělávám v oblasti výběrové kávy a věnuji se různým uměleckým činnostem, které ráda přenáším i na děti v družině.
Staň se členem našeho týmu
Přeješ si dělat práci, která má opravdu smysl a ovlivňuje svět kolem tebe?
Pojď pracovat do našich škol. Je to dřina, ale výsledky rozhodně stojí zato!
