GENIUS tým
Nadšení. Spolupráce. Rozvoj.
Ano, jsme nároční a máme vysoké požadavky nejen na sebe, ale na celý náš tým.
To je důvodem, proč naše školky a škola přitahují ty největší nadšence z oboru.
Zakladatelka, ředitelka vzdělávání
Petra Langerová
Ve vlastních představách jsem již jako malá holčička měla školu, která je rájem pro všechny děti. Nadšení učitelé a respektující kolektiv dětí, kteří se společně rozvíjejí v harmonizujícím prostředí. Již na základní škole jsem měla tu čest setkat se s učiteli, kteří byli natolik osvícení ve snaze najít všem dětem činnost, která jim vyhovuje a v které se mohou realizovat. Tento přístup mě velice inspiroval.
V průběhu let, studií, setkávání s odborníky a s nejmodernějšími výzkumy a absolvování zajímavých školení od Mindfulness, Mindset Coaching, Kurz Motivace, Dětský mozek a jeho tajemství ve vzdělávacím systému, po například Projektové vyučování v základním vzdělávání a mnoha dalších, jsem měla o dokonalé škole jasno.
CEO
Michal Zuza
Studoval jsem práva v Praze, strávil jsem nějaký čas v USA a následně několik let v advokacii. Poté jsem založil vlastní poradenskou společnost. Se školami GENIUS jsem spojen od začátku, kdy jsem jim pomáhal s administrativně-právními záležitostmi.Jak školy rostly, kvalitou i rozsahem, pomáhal jsem více a více, až jsem se v roce 2019 stal ředitelem společnosti.
GENIUS školy mi umožňují zúročit mé zkušenosti a zároveň realizovat mé nadšení pro inovativní vzdělávání a rozvoj dětí. Naplňuje mě především okamžitá zpětná vazba, neboť ihned vidím na našich dětech a rodičích, když svou práci děláme dobře, což mi umožňuje lépe růst osobně i profesně.
Zakladatelka, ředitelka marketingu
Pavlína Zuzová
Jsem spoluzakladatelkou a marketingovou ředitelkou našich GENIUS školek a základní školy. V našich školách mohu naplno uplatňovat své umělecké a grafické vzdělání z Výtvarné školy Václava Hollara, také znalosti ze studia marketingu a komunikace na vysoké škole a v neposlední řadě i čas a zkušenosti získané studiem a prací v Austrálii či v USA. S nadšením a s radostí pečuji o marketing, grafiku, vizuální stránku a komunikaci našich škol. Zároveň si rozšiřuji obzory vlastní tvorbou. Maluji a ilustruji pro zajímavé české firmy a nebo například pro Národní divadlo. Slovy se nedá popsat, jak jsem velice pyšná na to, co s naším týmem zde v našich školách GENIUS tvoříme a jakým způsobem se nám daří kvalitativně ovlivňovat životy tolika dětí, ale i kolegů a věřím, že i rodičů:-).
Ředitelka základní školy
Jarmila Čechová
Učit pro mě neznamená předávat vědomosti, ale podněcovat touhu po poznání, klást otázky, vycházet ze zájmu dětí, podporovat spolupráci a ukazovat dětem, že jsou spolutvůrci světa, ve kterém žijí.
Vystudovala jsem učitelství pro SŠ na UK v Praze a speciální pedagogiku na MU v Brně. Prošla jsem profesně všemi stupni vzdělávacího systému od MŠ po VŠ. Působila jsem v klasických i inovativních školách. Velmi dlouhou dobu byly mou cílovou skupinou mladí dospělí ve věku 12 až 19 let a souběžně jsem se věnovala podpoře pedagogů a vedení škol jako mentor.
Ale poslední dobou cítím velkou potřebu obrátit se k začátku školní docházky, protože tam se na celý život vytváří vztah dětí k učení, sobě i celému světu.
Metodik vzdělávání
Anna Petrová Kubešová
Věřím, že nejdůležitější rolí pedagogů na cestě za poznáváním je děti motivovat a podporovat v lásce ke vzdělání, v samostatnosti a odpovědnosti.
Jsem přesvědčená, že by škola měla být bezpečným a kreativním prostorem, kde je učení přirozenou radostí. Po studiu Učitelství pro 1. stupeň a anglického jazyka na Pedagogické fakultě UK v Praze a studijní stáži v Londýně jsem působila ve Francii jako lingvistický asistent na malotřídní ZŠ a vedla jsem tým lektorů angličtiny v jazykové škole. Jako metodička jsem řadu let působila v oblasti neformálního vzdělávání dětí a vzdělávání pedagogů v oblasti měkkých dovedností. Zajímá mě téma wellbeingu a rodinná mediace, které se věnuji přes 10 let. Inspiruji se prvky zážitkového učení a dramatické výchovy.
Koodinátorka vzdělávacího programu
Nikola Faltová
S dětmi nás to navzájem k sobě vždy táhlo a čas strávený s nimi mne velmi naplňoval. Vystudovala jsem taneční konzervatoř, speciální pedagogiku na Ostravské univerzitě a andragogiku a management vzdělávání na Karlově univerzitě. Při studiu jsem měla možnost vyzkoušet si práci v managementu, která mi byla také blízká. Několik let jsem pracovala jako pedagog v prestižní bilingvní mateřské škole, kde jsem se pak také podílela na vedení organizace a získala bohaté zkušenosti při péči o klienty - rodiče, mentorování nových učitelů, vytváření vzdělávacích programů apod. Spojení managementu, zdokonalování vzdělávacího systému a přitom stále být blízko dětem, je pro mne splněný sen. Nemluvě o tom, že vzdělávací program GENIUS Mind považuji za mimořádný a naprosto s ním souzním.
Vedoucí kanceláře ZŠ
Kristýna Hasíková
V zaměstnání mám ráda na hlavě více klobouků a škola GENIUS je ideální místo, kde své multiprofesní zkušenosti mohu uplatnit.
Baví mě dávat věcem řád, vytvářet přehledné organizační prostředí a smysluplný prostor, ve kterém se snadno orientují všichni, kteří to potřebují.
Práce ve škole GENIUS mě tak trochu vrací do dětství. Moje babička byla milovaná paní učitelka a ředitelka, která ve venkovské škole dokonce bydlela. Mám radost, že i já svým způsobem pokračuji v rodinné tradici a mohu být součástí inspirativního školního prostředí.
Psycholožka
Margareta Johnová
Jmenuji se Margareta a mám u nás na starosti především psychodiagnostiku dětí a občas i psychologické poradenství. Vystudovala jsem jednooborovou psychologii a své vzdělání se snažím neustále prohlubovat a rozšiřovat - v oblasti psychoterapie, krizové intervence nebo moderních diagnostických metod. Velmi blízký je mi bio-psycho-socio-spirituální přístup k člověku, snažím se přistupovat k dětem jako k jedinečným osobnostem, které touží naplno rozvinout a využít svůj potenciál, ať už je jakéhokoliv druhu. Ve své praxi pracuji s dětmi i s dospělými, nejvíce zkušeností při práci s dětmi jsem načerpala v průběhu 12 let působení ve Fondu ohrožených dětí a Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc Klokánek.
Psycholožka
Klára Kruková
Pomáhat dětem rozvíjet jejich emoční dovednosti a zlepšovat jejich odolnost vůči stresu se stalo mým cílem již v dospívání, kdy jsem odcestovala na mezinárodní školu v USA. V novém prostředí jsem si začala všímat, jak náročné je pracovat s emocemi pod tíhou stresu. V té době jsem si přála, aby otevřená diskuze a povědomí o duševním zdraví byly více součástí našich životů. Tyto zkušenosti ve mně posléze vzbudily zájem o psychologii, kterou jsem nakonec také v angličtině vystudovala. Již během studia jsem se začala soustředit především na práci s dětmi a dospívajícími, následně jsem spolupracovala s centrem Locika, které se zaměřuje na rodiny ohroženými domácím násilím. V mé praxi používám prvky mindfulness a individuální přístup dle aktuálních potřeb dětí.
Třídní učitelka 1. třídy
Lucie Kohutová
Lucie je absolventkou Pedagogické fakulty Karlovy univerzity, oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Věnuje se aktivně hře na klavír a zpěvu, lektoruje na dětských příměstských táborech a trénuje českou mládež v logické karetní hře bridž. Kromě toho ráda investuje čas a energii do vlastního profesního rozvoje, účastní se letních škol i webinářů pro pedagogy.
Třídní učitelka 2. třídy
Nikola Vrbová
Už od začátku jsem věděla, že mým cílem je práce s dětmi. Má studijní cesta vedla nejdříve přes obor sociální pedagogiky na Vyšší odborné škole sociálně právní. Následovně jsem si dodělala jednoleté bakalářské studium Speciální pedagogiky na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze. Abych mohla s dětskou cílovou skupinou pracovat více a rozvíjet své kompetence, dokončila jsem magisterské studium Sociální pedagogiky na Filozofické fakultě Karlovy Univerzity. V roce 2023 jsem dokončila kurz Respektovat a být respektován, který mě obohatil dalšími cestami, jak vnímat dětský svět a jejich potřeby. Při práci s dětmi mě nejvíce zajímá jejich rozmanitost a kreativita. Ráda vidím pokroky, kterých společnou pílí dosáhneme a navzájem se od sebe učíme.
Třídní učitelka 3. třídy
Zita Šťástková
Dlouhodobě se věnuji tvorbě a lektorování výchovně vzdělávacích programů určených různým věkovým skupinám žáků základních a mateřských škol. Pracovala jsem jako lektorka primární prevence rizikového chování a vedoucí táborů pro děti. Působila jsem jako pedagog v klasických i inovativních základních školách. Ráda pracuji s principy zážitkové pedagogiky a třífázového modelu učení EUR. Jsem autorkou dětských knih, které vydalo nakladatelství Fragment a Librex.
Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu UK v Praze a v současné době končím studium na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, obor řízení volnočasových aktivit. V rámci své práce i studia se dlouhodobě věnuji tématu digitálních her ve volném čase dnešních dětí.
Třídní učitelka 4. a 5. třídy
Monika Marková
Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu Karlovy univerzity a později působila jako lektorka anglického jazyka v jazykové škole. Pracovala jsem i v marketingu v oblasti obchodního oddělení a díky ročnímu studiu v zahraničí jsem si mohla procvičit anglický a německý jazyk. Za celou dobu mého lektorování jsem si ujasnila, že nejvíce znalostí člověk může předat pomocí nadšení, zapálení pro věc, motivací a zážitkovou metodou. A jsou to právě děti, které vnímají tyto vlastnosti nejvíce. Ráda bych, aby každé dítě mělo možnost se poté ohlédnout a v dobrém zavzpomínat, co všechno se naučilo a zažilo během svého studia.
Teacher
Roman Škréta
My name is Roman and I am an English teacher. Throughout my extensive time in London, I developed a passion for education and an individual, personalized approach to teaching.
I began as an online tutor for adults, but I always felt the urge to help prepare children for the future, which is why I prepared summer camps with English and pursued a career at GENIUS ZŠ.
I am thrilled to be able to work with talented children at this school and hope to shape the geniuses of the future. Being bilingual is a crucial skill to have and teaching it in a playful and innovative way is the perfect approach.
Teacher
Simona Tomečková
There have always been two things which fulfilled me - learning English and spending time with children. That is why I decided to study at a Faculty of Education – Teaching of English Language and Literature, which I finished with master’s degree.
During my studies I had various experiences with teaching and spending time with children, either through practice at various schools or tutoring. Thanks to these I realised what working with children has to offer and also how important it is to get to know each child, so that we are able to work with them in a way that is best for every single one of them.
Učitel matematiky a přírodních věd
Jakub Režňák
Výuka přírodních věd pro mne není o memorování pouček a počítání příkladů. Učitel přírodních věd je v první řadě průvodcem dětí světem poznání. Nepřináší dětem odpovědi, ale pouze je směřuje a pomáhá jim v hledání odpovědí. Vystudoval jsem Učitelství chemie pro SŠ na PřF UK a nyní jsem studentem doktorského studia Didaktiky chemie. Práci s dětmi se věnují více než 15 let a mám zkušenosti se vzděláváním od ZŠ až po VŠ a vzdělávání dospělých. Největší zkušenosti mám s volnočasovým vzděláváním a popularizací vědy, a to především díky mému působení v rámci Asociace malých debrujárů. O oblibě přírodních věd nejvíce rozhodují první roky vzdělávání. Nalézt ztracenou chuť k poznávání není jednoduché. Mým cílem tedy není jen naučit vaše děti poznávat okolní svět, ale především udržet zájem poznávat.
Teacher
Dan Sawran
Dan is from the US where he has worked as an English teacher for international students as well as a history teacher. He has been working as a teacher in the Czech Republic since last year, teaching among other things at CTU, however, he has experience teaching children of different ages and levels.
At the GENIUS school this year, he will teach English and history in the upper grades, conversation with a native speaker in all grades, and the children will also see him at clubs.
Učitelka francouzštiny
Martina Jan
Martina sice vystudovala učitelství pro 1. stupeň ZŠ s angličtinou, nicméně osud ji nakonec směřoval do frankofonních zemí, kde obohatila své znalosti o další světový jazyk a také o zkušenosti s prací v prostředí mezinárodních škol. V GENIUS škole bude probouzet u dětí zájem o francouzštinu.
Asistentka pedagoga
Oksana Kyselová
I believe all children should be treated with kindness and respect; after all, they are our future and it is an honour to be able to help them on their journey as they grow up and learn about the world. heir minds are full of wonder and it never ceases to amaze me; watching them think and work is wonderful and getting to see how imaginative and smart they are and just how much they get to thrive under the right circumstances is a privilege.
Asistentka kanceláře
Marie Čechová
Jsem studentkou oboru Pedagogika na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. V rámci mého studia jsem získala mnoho znalostí o vzdělávání a výchově dětí a mládeže. Práci s dětmi jsme si poprvé vyzkoušela jako pedagog volného času na školách v přírodě. Díky tomu jsem se naučila pracovat s dětmi různého věku a využila teoretické znalosti v praxi. Jsem ráda, že jsem se stala členem týmu GENIUS, kde mohu pedagogům pomoci usnadnit jejich práci.
Staň se členem našeho týmu
Přeješ si dělat práci, která má opravdu smysl a ovlivňuje svět kolem tebe?
Pojď pracovat do našich škol. Je to dřina, ale výsledky rozhodně stojí zato!