VZDĚLÁVACÍ PROGRAM
Výsledky moderních výzkumů nám dokazují, že mozek zakládá 75 % všech neuronových synapsí do věku 7 let. Z toho 50 % vznikne dokonce do věku 5 let. Výzkum NASA dokonce tvrdí, že 98% dětí ve věku čtyř let jsou geniální kreativci s nesmírným potenciálem. Avšak tento potenciál zůstává nevyužit a ve věku patnácti let pouze 12% dětí tento potenciál využívá.
V našich mateřských školách víme, že děti mají mimořádný potenciál a nadání. Díky nejmodernějším diagnostickým metodám umíme dětský potenciál odhalit, ale především s ním umíme pracovat a rozvíjet jej a to již od jednoho roku. K tomuto účelu jsme vypracovali vlastní jedinečnou vzdělávací koncepci GENIUS MIND, která rozvíjí děti s ohledem na jejich osobnost, silné a slabé stránky a hlavně v souladu s jejich potřebami.
Vzdělávání dítěte doplňujeme o nabídku dalších aktivit a přizpůsobujeme jim program. Práce s nadanými předškolními dětmi je účinná, je-li jim věnována pozornost v komunikaci, není uplatňován autoritativní styl, nechávají se prezentovat jejich výkony a názory a společně se hodnotí činnosti, hovoří se o nich. Tím si uvědomují své přednosti a nedostatky. Je důležité dětem poskytovat podmínky pro vzdělávání, které jim umožní rozvinout jejich potenciál a dosahovat výsledků a zkušeností, které je obohatí.
Naším cílem je, aby děti dostaly možnost rozvíjet to, pro co se narodily. Poznáním dětské osobnosti měli pestré a aktivní dětství, které bude naplňovat jejich přirozenou potřebu po vědění. Odborným vedením získají sebedůvěru v sebe sama i ve své schopnosti, což je tak důležité pro úspěch v životě.
Mgr. Petra Langerová, ředitelka a zakladatelka školy, autorka vzdělávací koncepce GENIUS MIND

Proč je náš vzdělávací systém efektivní?
Zde jsou 3 základní kroky procesu:
Hlavní obsah vzdělávacího programu
Hodnocení ČESKÉ ŠKOLNÍ INSPEKCE 2019
V minulém roce proběhla v naší školce inspekce. Z hodnocení jsme měli velkou radost. Přečtěte si hodnocení:
Účelná podpora nadaných dětí.
Zpracovaná podpůrná opatření (individuální vzdělávací plán a plán pedagogické podpory). Ta jsou efektivně realizována v praxi.
Díky realizaci podpůrných opatření jsou nadané děti systematicky vedeny k maximálnímu rozvoji svého potenciálu.
Cílem vzdělávání je vychovávat děti k samostatnosti a k osvojování základních hodnot v bilingválním prostředí v součinnosti s rodinou.
Rozvržení přímé pedagogické činnosti umožňuje výbornou součinnost učitelského sboru. Tím je zajištěna možnost individuálního přístupu ke všem dětem a respektování jejich potřeb.
Vzdělávání v obou třídách bylo doprovázeno vlídnou, rodinnou atmosférou. Z velmi dobré a přátelské úrovně vzájemné komunikace v českém i anglickém jazyce byla zřejmá důvěra dětí k pedagožkám i lektorkám. Přirozenou formou byl prezentován anglický jazyk (v součinnosti rodilé mluvčí a učitelky).
Uplatňování prvků Montessorri pedagogiky při dovednostně praktických činnostech vhodně rozvíjí smyslové vnímání dětí.
Bilingvní vzdělávání, probíhající prostřednictvím prožitkového a situačního učení, výborně podporuje rozvoj jazykové gramotnosti dětí.
Každodenní přirozená komunikace s rodilými mluvčími, kteří spolupracují s pedagožkami v průběhu vzdělávání, vytváří velmi dobré základy pro další rozvíjení komunikačních dovedností dětí v anglickém jazyce, u cizinců v českém jazyce.
Efektivní vzdělávání dětí mladších tří let v součinnosti učitelky s chůvou.