„Inkluze a multikulturní vzdělávání
– MŠ Josefínka a Vendelínek“
CZ.07.4.68/0.0/0.0/17_45/0001174
Realizujeme - Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráci s rodiči dětí.
Témata - Princip otevřené školy, princip demokratického vzdělávání - Jak vybrat vhodnou ZŠ ( Přednáší Václav Fořtík odborný garant sekce volného času. Odborně garantuje:
-
organizaci letních zábavně-vzdělávacích aktivit pro děti a mládež
-
evaluace programů škol
-
P.R. Centra nadání a jeho ekonomické fungování
Realizujeme – Odborné setkání – Zájem o dění a řešení problému dané lokality – Práce s nadanými dětmi, děti s SVP - PhDr. Jitka Fořtíková, Ph.D., ředitelka Centra nadání, Kontakt: jitka.fortikova@centrumnadani.cz, odborný garant sekce pedagogické
Realizujeme – Odborné setkání – Interkulturní, globální, rozvojové vzdělání, princip demokratického vzdělání, princip otevřené školy Mgr. Martina Štanclová
Podporujeme děti s OMJ, na škole působí dvojjazyční asistenti.
Organizujeme - komunitní aktivity školy - pod projektem " JSME SPOLU"
· Výroba ptačích budek, Dlabání halloweenských dýní
· Výroba adventního věnce, lampionkový průvod
· Masopustní průvod v maskách, Velikonoční tvoření – barvení vajíček, Posezení pro maminky – oslava dne matek
· Party školky – oslava narozenin celé školky
· Olympiáda pro tatínky – oslava dne otců
· Mezi velice oblíbenou akci patří "Pyžámkové noci", kdy děti přespí přes noc ve školce.
Jsme spolu - komunikační projekt školky
V naší školce podporujeme především čas dětí strávený společně s rodiči, který je zaštítěn oblíbeným projektem „Jsme spolu“.
Naše školka je otevřená rodičům.
Pořádáme mnoho společných odpoledních akcí určených pro rodiče.
K našim rodičům se ve školce přistupuje s respektem a úctou. Naše tety si zakládají na vzájemné a efektivní spolupráci.
Našim rodičům je ve školce nabízena následující spolupráce:
· Veškeré organizační informace, plány a další akce se zasílají na email.
· Každý týden zpětná vazba o dění ve školce prostřednictvím Facebooku školky.
· Individuální konzultační schůzky.
· Možnost individuálního adaptační programu.
· Společné kreativní, výtvarné a pracovní odpoledne.
· Možnost zapůjčení knih a literatury domů.
· Možnost zapojit se do akce „Co dělá můj tatínek a maminka“ a představit tak dětem své povolání netradiční formou.
· Nahlížení do portfolia dětí – kde se zakládají pracovní listy, výtvarná díla, záznamové archy o vzdělávání a výchově, o individuálních potřebách a průběhu adaptace.
Na projekt škola získala finanční podporu z Evropské Unie.